lördag 22 oktober 2011

Utlottning hos Anna Vattenkanna


 
Jag letar mig ju runt mellan olika trädgårdsbloggar för att hitta tips, lära mig om växter och trädgårdsskötsel och inspireras, och ibland finner man riktiga guldkorn. De sparar jag bland andra favoritbloggar i blogglistan till höger.

Råkade för någon vecka på Anna Vattenkannas Trädgårdsblogg som jag insåg är ett sådant guldkorn.
Anna lottar nu bl.a. ut en kökshandduk med motiv och tips för vad som ska göras i trädgården månad för månad - perfekt för mig som ofta känner mig villrådig om vad som ska göras när. Dessutom fin! Klicka på bilden för att läsa mer.

Nu håller jag tummarna för mig själv =)

1 kommentar:

  1. Visst är det riktigt inspirerande att kika runt till andra trädgårdsintresserade bloggare man hittar så många fina tips.

    Ha en fin helg

    Gunilla

    SvaraRadera